Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 03, 2024, 12:12:02 AM
Home Help Search Log in Register
News: SMF is the next generation in forum software, almost completely re-written from the ground up, make sure you don't fall for cheap imitations that suffer from feature bloat!

YaBB SE Community  |  Language Specific User Help  |  Français  |  supporte en francais « previous next »
Pages: 1 [2] 3 Reply Ignore Print
Author Topic: supporte en francais  (Read 7894 times)
alexrolko
Guest
Re:supporte au francais estas
« Reply #15 on: January 01, 2002, 04:12:37 AM »
Reply with quote

Translator's are handy until they mess your entire sentance up  ;D

And trying to reword a sentace to get a better translation can be a pain in the butt!
Logged
Matt Siegman
Super Duper Developer
YaBB God
*****
Posts: 927


Red Hot!

ICQ - 95930457 WWW
Re:supporte au francais estas
« Reply #16 on: January 01, 2002, 05:20:39 AM »
Reply with quote

[french accent]ha ha ha[/french accent]
Logged

alexrolko
Guest
Re:supporte au francais estas
« Reply #17 on: January 01, 2002, 05:48:44 AM »
Reply with quote

Quote from: Matt Siegman on January 01, 2002, 05:20:39 AM[french accent]ha ha ha[/french accent]

And its no longer funny.  :-X
Logged
Meriadoc
Rice Dancer
YaBB SE Developer
Sr. Member
****
Posts: 361


ICQ - 83387121 WWW
Re:supporte au francais estas
« Reply #18 on: January 02, 2002, 01:36:16 AM »
Reply with quote

so much for French help....No french speaking yse users?
Logged

It is directions garbage other than this building, and forbid! A fine is obtained when illegal abandonment is carried out!!

It's nice to be a watermelon pig.
We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.
Demipoulpe
Guest
Re:supporte au francais estas
« Reply #19 on: January 02, 2002, 02:25:06 PM »
Reply with quote

j ' ai un probleme avec l installeur , comment rendre mon site " safe mode is abled " pour que l installeur fonctionne pour l instant je n obtiens que :

Warning: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 17117 is not allowed to access board/Packages/index.php owned by uid 33 in /home2/user/w/a/s/wasabi/www/install.php on line 98

etc.

comment faire ????


au fait "supporte au francais estas " ca ne veus rien dire ;p la phrase correst est " support en francais " ou support en francais " ;)

Bonne fetes a tous  :D

[email protected]
Logged
Matt Siegman
Super Duper Developer
YaBB God
*****
Posts: 927


Red Hot!

ICQ - 95930457 WWW
Re:supporte au francais estas
« Reply #20 on: January 02, 2002, 07:43:57 PM »
Reply with quote

I know the answer, but I don't know enough french to say it in french :(

your server is in safe mode -- this is very stupid for your host :P  installer don't work with safe mode...
Logged

Meriadoc
Rice Dancer
YaBB SE Developer
Sr. Member
****
Posts: 361


ICQ - 83387121 WWW
Re:supporte en francais
« Reply #21 on: January 02, 2002, 09:35:00 PM »
Reply with quote

ok, I will answer it then. (btw Matt, lol, good going, see you even got the title of this thread incorrect, now I'll have to fix it ;) :D )

Demipoulpe - comme Matt a dit en anglais, votre serveur (? - server, host whatever) est en 'mode attention' (encore, je ne suis pas sûr si c'est les mots correct).
il faut que votre serveur ne soit pas en 'mode attention' (safe mode) pour utiliser l'installeur.
Alors, la réponse est facile. Juste 'download' l'installeur pour le mode attention (safe mode) ici
Logged

It is directions garbage other than this building, and forbid! A fine is obtained when illegal abandonment is carried out!!

It's nice to be a watermelon pig.
We can eat watermelon as much ass. we want. Because we live in watermelon hills.
Matt Siegman
Super Duper Developer
YaBB God
*****
Posts: 927


Red Hot!

ICQ - 95930457 WWW
Re:supporte en francais
« Reply #22 on: January 03, 2002, 12:12:49 AM »
Reply with quote

I didn't title this thread, someone else did !
Logged

penetration
Noobie
*
Posts: 5


Help Me! (I always have a problem you can fix)

ICQ - 119763995 WWW
Re:supporte en francais
« Reply #23 on: January 05, 2002, 02:38:23 PM »
Reply with quote

Salut,
Je suis Penetration,
je parle un petit peu francais
je suis gallois
au revoir!
Logged

Mail: [email protected]
ICQ: 119763995
AIM: upthetaffys
MSN: [email protected]
YAHOO!: joey_mkdir
asora
Guest
Re:supporte en francais
« Reply #24 on: January 05, 2002, 02:48:25 PM »
Reply with quote

Quotej ' ai un probleme avec l installeur , comment rendre mon site " safe mode is abled " pour que l installeur fonctionne pour l instant je n obtiens que :

Warning: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 17117 is not allowed to access board/Packages/index.php owned by uid 33 in /home2/user/w/a/s/wasabi/www/install.php on line 98

etc.
Ce problème est problème de server qui turne en ce mode ( comme f2s par exemple, le script ne fonctionne ps tout de suit mais en général 24 h après, essai dons de proceser l'installation correctement (ignore tous les messages erreur et attend 24 heur après pour voir s'il marche.
Logged
demipoulpe
Guest
Re:support en francais
« Reply #25 on: January 07, 2002, 12:13:50 PM »
Reply with quote

OK , ;) merci pour votre aide maintenant cela fonctionne parfaitment , le script ets bien installé mais lorsque je vais dans la secrtion admin j obtiens le message d erreur suivant :

Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/user/w/a/s/wasabi/www/forums/Sources/Admin.php(46) : eval()'d code on line 1

Parse error: parse error in /home/user/w/a/s/wasabi/www/forums/Sources/Admin.php(46) : eval()'d code on line 2

ou alors ...

2: fopen("./yabbinfo.xml","w") - Permission denied
(/home/user/w/a/s/wasabi/www/forums/Sources/Admin.php ln 1861)


d ou cela provient il ???
Logged
demipoulpe
Guest
Re:support en francais
« Reply #26 on: January 07, 2002, 12:20:05 PM »
Reply with quote

he ! dont mind my stupid question above i answer by myself !

Joyeuse année et meilleurs voeux  ;Dà tous :p
Logged
Demipoulpe
Guest
bonne année et meilleurs voeux !!!
« Reply #27 on: January 08, 2002, 04:56:15 PM »
Reply with quote

 ::)j'ai une autre question '( pitié ne me jeter pas des cailloux !!!! ) , systematiquement lorsqu' une nouvelle personne s' enregistre sur le forum , apres avpoir cliquée sur "register " , je tombe sur une page " impossible de trouver le server " ..... , l enregistrement s effectue bien dans la base pourtantvet si je fait un refresh de la page ' http://wasabi.nexenservices.com/forums/index.php?board=;action=register2' j ' obtiens le mesage d erreur :

Invalid character used in Username.


comment corriger ce bug ???

 :)
Logged
Joseph Fung
Global Moderator
YaBB God
*****
Posts: 4512


Keep smiling: it makes others nervous.

WWW
Re:supporte en francais
« Reply #28 on: January 08, 2002, 05:46:01 PM »
Reply with quote

Ques-ce qui est le nom que tu utilises quand tu t'enregistre?  Nous permettons seulment les lettres ASCII....
Logged

demipoulpe
Guest
Re:supporte en francais
« Reply #29 on: January 09, 2002, 11:53:42 AM »
Reply with quote

tous les noms en caracteres ASCII , cette erreure est systematique , cela provient peut etre de mon serveur ou des permission ??? car en localhost je n' ai aucun probleme .... etrange ....


j'ai une autre question ( et oui encore une ! ) , si je modifie  la fonction font() de ubbc.js en remplacant verdana par 'mafont' :

function font() {
   AddTxt="";
   AddText(AddTxt);}

pourquoi le texte s affichet-il en arial ( font par defaut ) et non pas en mafont.ttf ????

merci ;p :D


Logged
Pages: 1 [2] 3 Reply Ignore Print 
YaBB SE Community  |  Language Specific User Help  |  Français  |  supporte en francais « previous - next »
 


Powered by MySQL Powered by PHP YaBB SE Community | Powered by YaBB SE
© 2001-2003, YaBB SE Dev Team. All Rights Reserved.
SMF 2.1.4 © 2023, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS

Page created in 0.202 seconds with 21 queries.