Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 02, 2024, 08:08:01 AM
Home Help Search Log in Register
News: If you are still using YaBB SE, please consider upgrading to SMF as soon as possible.

YaBB SE Community  |  Language Specific User Help  |  Svenska/Norsk/Dansk  |  Hjelp! Feilmeldinger.. « previous next »
Pages: [1] Reply Ignore Print
Author Topic: Hjelp! Feilmeldinger..  (Read 1971 times)
koldnal
Full Member
***
Posts: 129


Erfaring er det navnet folk gir sine feiltrinn.

Hjelp! Feilmeldinger..
« on: January 28, 2003, 10:33:51 PM »
Reply with quote

Bare helt plutselig.. (begynner å bli lei av disse overraskelsene) så skjedde det et eller annet, dette får jeg opp.. samme hvilken side jeg går på:

Parse error: parse error in /home/petronas/www/endeligmamma/forum/Settings.php on line 147

Warning: Failed opening '/Subs.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/petronas/www/endeligmamma/forum/index.php on line 48

Warning: Failed opening '/Errors.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/petronas/www/endeligmamma/forum/index.php on line 49

Warning: Failed opening '/Load.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/petronas/www/endeligmamma/forum/index.php on line 50

Warning: Failed opening '/Security.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/petronas/www/endeligmamma/forum/index.php on line 51

Fatal error: Call to undefined function: clicklog() in /home/petronas/www/endeligmamma/forum/index.php on line 64

Er dette noe jeg kan gjøre noe med, eller er det feil på serveren dette skyldes?

Jeg har altså ikke endret på noe, eller gjort noe som helst.
« Last Edit: January 28, 2003, 10:35:11 PM by koldnal » Logged

koldnal
skoen
Longing For a Title
YaBB God
*****
Posts: 601


Official translator and local mod.

ICQ - 164554802hoyreskoen@hotmail.com WWW
Re:Hjelp! Feilmeldinger..
« Reply #1 on: January 29, 2003, 06:09:12 AM »
Reply with quote

Prøv og last opp de gjeldende filene på nytt, ser slik ut i feilmeldingene.
Last de opp på nytt og sett riktige CHMOD verdier til 666 -rw-rw-rw
Logged

Proud to be Norwegian

Feel free to send me an IM if you got any questions or comments regarding YabbSE or my translation.

My portfolio(Norwegian)

Caught 43 llamas.
Pages: [1] Reply Ignore Print 
YaBB SE Community  |  Language Specific User Help  |  Svenska/Norsk/Dansk  |  Hjelp! Feilmeldinger.. « previous - next »
 


Powered by MySQL Powered by PHP YaBB SE Community | Powered by YaBB SE
© 2001-2003, YaBB SE Dev Team. All Rights Reserved.
SMF 2.1.4 © 2023, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS

Page created in 0.047 seconds with 19 queries.