Welcome, Guest. Please Login or Register.
May 02, 2024, 12:58:37 PM
Home Help Search Log in Register
News: If you are still using YaBB SE, please consider upgrading to SMF as soon as possible.

YaBB SE Community  |  Language Specific User Help  |  Svenska/Norsk/Dansk  |  Problemer med tegnsett « previous next »
Pages: [1] Reply Ignore Print
Author Topic: Problemer med tegnsett  (Read 2003 times)
Thomas
Full Member
***
Posts: 203


WWW
Problemer med tegnsett
« on: January 28, 2003, 08:17:48 PM »
Reply with quote

Hei

En av mine brukere får opp følgende tekst i mailen når han har bedt om notification fra min side:

This message uses a character set that is not supported by the Internet Service.  To view the original message content,  open the attached message. If the text doesn't display correctly, save the attachment to disk, and then open it using a viewer that can display the original character set. <<message.txt>>

Det er kun denne personen dette gjelder. Det iutrolige er at han får opp teksten korrekt på det som kommer fra mitt announcementboard.

Noen som har kjennskap til dette?

/MR.T
Logged
skoen
Longing For a Title
YaBB God
*****
Posts: 601


Official translator and local mod.

ICQ - 164554802hoyreskoen@hotmail.com WWW
Re:Problemer med tegnsett
« Reply #1 on: January 28, 2003, 09:11:56 PM »
Reply with quote

Kanskje brukeren har et nick som inneholder tegn som ikke støttes i mailen som sendes ut. Dersom han har spesialtegn i sitt visningsnavn eller i sin epostadresse, vil denne meldingen komme frem.
Logged

Proud to be Norwegian

Feel free to send me an IM if you got any questions or comments regarding YabbSE or my translation.

My portfolio(Norwegian)

Caught 43 llamas.
Pages: [1] Reply Ignore Print 
YaBB SE Community  |  Language Specific User Help  |  Svenska/Norsk/Dansk  |  Problemer med tegnsett « previous - next »
 


Powered by MySQL Powered by PHP YaBB SE Community | Powered by YaBB SE
© 2001-2003, YaBB SE Dev Team. All Rights Reserved.
SMF 2.1.4 © 2023, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS

Page created in 0.023 seconds with 19 queries.