Welcome, Guest. Please Login or Register.
April 20, 2024, 12:41:37 PM
Home Help Search Log in Register
News: If you are still using YaBB SE, please consider upgrading to SMF as soon as possible.

YaBB SE Community  |  Language Specific User Help  |  Svenska/Norsk/Dansk  |  Instillasjons problemer... jeg har sjekket om andre har hatt denne feilen.... « previous next »
Pages: [1] Reply Ignore Print
Author Topic: Instillasjons problemer... jeg har sjekket om andre har hatt denne feilen....  (Read 6965 times)
Ollie
Noobie
*
Posts: 7


I'm a llama!

Instillasjons problemer... jeg har sjekket om andre har hatt denne feilen....
« on: February 15, 2004, 07:07:40 AM »
Reply with quote

Server Grund: Windows 2000, XP, or 2003

Problem Beskrivning:
Hei

Jeg klarte instillasjonen av forumet 1.gangen,
men så måtte jeg legge det inn på nytt, og når jeg legger det inn nå så får jeg alltid unsuccsesful (skrivefeil)

Kan det være fordi jeg legger det inn med samme mysql passord og bruker ??  jeg har jo ingen andre steder jeg kan legge det,.....   og så står det at det allerede eksisterer, men jeg finner det ingen steder på serveren min.

Takk på forhånd..
« Last Edit: February 15, 2004, 07:20:10 AM by Ollie » Logged
Daniel Hofverberg
YaBB God
*****
Posts: 582


WWW
Re:Instillasjons problemer... jeg har sjekket om andre har hatt denne feilen....
« Reply #1 on: February 16, 2004, 01:56:16 AM »
Reply with quote

Kan du klistra in exakt det felmeddelande som du får? Dessutom vore det bra att veta version av PHP och MySQL på servern.
Logged
Pages: [1] Reply Ignore Print 
YaBB SE Community  |  Language Specific User Help  |  Svenska/Norsk/Dansk  |  Instillasjons problemer... jeg har sjekket om andre har hatt denne feilen.... « previous - next »
 


Powered by MySQL Powered by PHP YaBB SE Community | Powered by YaBB SE
© 2001-2003, YaBB SE Dev Team. All Rights Reserved.
SMF 2.1.4 © 2023, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS

Page created in 0.022 seconds with 20 queries.